Gratis seminar: Sådan laver du en content marketing-strategi og business case

OBS: Der er desværre ikke flere ledige pladser til arrangementet i København den 23. marts

Gør dig klar til at få succes med content marketing og kom med til et af vores eksklusive seminarer i Aarhus og København. På seminaret får du gennem to forskellige sessioner viden, værktøjer, tips og tricks, der sætter turbo på din content marketing-indsats i 2017.

Seminaret afholdes:

  • 23. marts i København (Ingen ledige pladser)
  • 31. marts i Aarhus

Session 1: Sådan bygger du en solid strategi for content marketing (Dot.vu)

Content marketing er en effektiv metode til at komme i kontakt med dine potentielle kunder og vækste din virksomhed. Men uden en klar og veldokumenteret strategi risikerer du, at du ikke når jeres fulde potentiale. Derfor er Brand Movers og Dot gået sammen om at lave Content Marketing Workbook – et interaktivt værktøj, der hjælper dig med at bygge en solid strategi. På denne session tager vi dig i hånden og guider dig gennem hvert skridt på vejen mod en god content marketing-strategi.

Efter at have deltaget har du:

  • Lært, hvad der skal til for at lave en content marketing-strategi fra bunden
  • Fået inspiration med gode eksempler og har fået ideer til dit eget content
  • En forståelse for, hvordan du tilrettelægger en købsrejse, der konverterer leads til kunder
  • Udforsket en datadreven tilgang til content marketing og analyseret hvilke faktorer, der kvalificerer dine leads
  • En køreklar viden om, hvordan du skal eksekvere og lancere en succesfuld content marketing-strategi
  • En konkret metode til, hvordan du måler og optimerer content marketing

Session 2: Sådan bygger du en business case for content marketing (Brand Movers)

I mange virksomheder er det en stor udfordring at måle værdien af markedsføringsindsatsen. Og content marketing-aktiviteterne er ingen undtagelse. Det er efterhånden et kendt fænomen, at det er marketingaktiviterne, der først skæres fra, hvis en beviselig business case ikke er til stede, når budgetterne skal forsvares og forretningen slankes.

Men det er der råd for. På denne session lærer du, hvordan du kan lave en business case på dine content marketing-aktiviteter, så du kan synliggøre den forretningsmæssige værdi.

Efter at have deltaget har du:

  • Fået et godt indblik i, hvordan du bygger en solid business case
  • En forståelse for det fundamentale i en ROI-beregning
  • Fået øjnene op for nye områder, hvor jeres content marketing leverer værdi til forretningen
  • Viden om, hvordan du kommunikerer din business case, så c-level forstår den

Sæt kryds i kalenderen!

NB: Seminaret er målrettet virksomheder, der enten allerede arbejder med content marketing eller skal til at gå i gang. Antallet af pladser er begrænset. Så skynd dig at melde dig til.

Tilmeld dig seminaret ved at udfylde formularen.

Tilmelding til seminaret

Når du sender formularen giver du samtidig dit samtykke til, at Brand Movers kan sende dig e-mails som fx nyhedsbreve, indbydelser til arrangementer eller nye e-bøger. Du kan til enhver tid framelde e-mails fra os ved at bruge linket nederst i en e-mail.