Gratis rapport: Content Marketing i Danmark 2016

Nu kan du downloade den største analyse af den danske content marketing-industri, der nogensinde er lavet. 462 respondenter giver dig svar på for eksempel

  • Hvor store budgetter, der bliver brugt på content marketing
  • Hvilke udfordringer, virksomhederne står overfor
  • Hvordan de måler effekten af indsatsen
  • Hvilke kanaler de benytter
  • Meget, meget mere

Vi har også analyseret resultaterne, og du får indblik i, hvad der giver nogle virksomheder succes med content marketing, mens andre kæmper for at få strategier, deadlines og redaktionelle processer til at hænge sammen.

I 2016-udgaven kan du bl.a. læse:

  • Hvorfor det stadig er altafgørende, at du har en dokumenteret strategi for din content marketing
  • Hvad der gør, at nogle virksomheder har stor succes med content marketing, mens andre fejler
  • Hvilke content marketing-formater, danske virksomheder mener er mest effektive

God fornøjelse med rapporten.

cmdk16-cover-300px.png

Download rapporten