Sådan går det med content marketing i Danmark anno 2015

Hvad gør virksomheder, der har stor succes med content marketing, anderledes, end dem uden succes?

Sammen med Huset Markedsføring undersøger Brand Movers hvert år, hvordan det står til med content marketing i danske virksomheder.

I 2015-udgaven kan du b.la. læse:

  • Hvorfor det er altafgørende, at du har en dokumenteret strategi for din content marketing
  • Hvad der gør, at nogle virksomheder har stor succes med content marketing, mens andre fejler
  • Hvilke sociale netværk, der er de mest effektive til content marketing
  • Hvilke content marketing-formater, danske virksomheder har størst succes med
  • Og meget mere ...

Sidst i rapporten finder du desuden en række tabeller, der sammenligner virksomheder med og uden strategi samt med og uden effektiv content marketing.

Forside til Content Marketing i Danmark 2015

Download rapporten

Når du sender formularen giver du samtidig dit samtykke til, at Brand Movers kan sende dig e-mails som fx nyhedsbreve, indbydelser til arrangementer eller nye e-bøger. Du kan til enhver tid framelde e-mails fra os ved at bruge linket nederst i en e-mail.